نکات مهم در نگهداری کولر گازی

نکات مهم در نگهداری کولر گازی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 229 | نویسنده : |

مزیت این سیستم این است که فضا را اشغال نمی کند و برای یک واحد از کمپرسور استفاده می کند. 3-6 انشعابات کمبود: اسپلیت های کمبود بیشتر برای مصارف تجاری و اداری استفاده می شود. پنل داخلی در سقف کاذب تعبیه شده و دارای یک دریچه در وسط می باشد که در چهار طرف آن چهار دریچه دیگر تعبیه شده است که دریچه میانی هوا را گرفته و چهار دریچه جانبی هوای خنک را به دریچه باز می گرداند. (سرویس کاران با کادری آموزش دیده آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه خدمات فنی کولرگازی و سرویس کولرگازی و نصب کولرگازی و تعمیر کولرگازی می باشند.) سرویس کاران در تمامی مناطق تهران آماده ارائه خدمات در کلیه کولرگازی ها از جمله تعمیر کولر گازی نصب کولر گازی با قیمت ارزان و خدمات در محل.

نکات مهم در نگهداری کولر گازی

کولر گازی یکی از ابزارهای مهم و اصلی هر خانه ای است که در روزهای گرم تابستان بدون چنین دستگاه هوشمندی غیر ممکن است! کولر گازی و نصب کولر گازی یکی از کارهایی است که خانواده ها هنگام نقل مکان به خانه جدید انجام می دهند. در واقع نصب کولر گازی باید توسط سرویسکار مجرب انجام شود تا مشکلی پیش نیاید. بنابراین پس از نصب کولر گازی باید نکاتی را رعایت کرد، عملکرد دستگاه و در نتیجه عمر آن را بهتر کرد. در این مقاله می خواهیم نکات مهمی را که در نگهداری از کولر گازی باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه از کولر گازی مراقبت کنیم؟

پس از نصب کولر گازی باید به نکات مهم توجه کنید تا بتوانید سالیان سال از کولر گازی خود استفاده کنید. اولین نکته ای که برای عملکرد صحیح کولر گازی باید در نظر گرفت، سرویس و تعمیر کولر گازی در زمان مناسب است. در صورتی که کولر گازی خود را به تازگی نصب کرده اید، برای مدت زمان مناسبی در چند ماه آینده با یک سرویسکار توصیه می شود. با یک متخصص مشورت کنید و برای سرویس کولر گازی خود زمان تعیین کنید. بیشتر مشکلاتی که در این زمینه پیش می آید به دلیل بی توجهی به تعمیر کولر گازی است. همچنین هنگام کار با کولر گازی به یاد داشته باشید که پنجره های باز را ببندید زیرا در این حالت هوای گرم وارد محیط داخلی می شود و بیشتر نیروی کولر برای خنک کردن این هوا و در نتیجه کمپرسور آسیب دیده و فرسوده می شود. بودن. وقتی فضا خنک شد کولر را خاموش کنید زیرا خنک شدن فضا نه تنها غیربهداشتی نیست بلکه به کولر نیز آسیب می رساند. بنابراین سعی کنید زمانی که گرما در اوج است از کولر گازی استفاده کنید.




می پسندم نمی پسندم

جمعه 6 خرداد 1401 -15:17 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: